lång dag.

hej snyggingar!

Idag höll vi på med fisk när vi hade kök, det var inte mysigt och självklart hade dom slut på plasthandskar så man fick hålla på med händerna det luktade f*n om dom sen så jag dränkte mina händer i handsprit, vem vill gå runt och lukta fisk liksom?

Det blev en helt okej kväll igår trots allt. R kom och sov hos mig så det var mys! Imorgon slutar jag 11 och efter det blir det buss hem  till R.  Det blir väl idol och film som vanligt skulle jag tro.

Nästa vecka kanske det blir umeå, av privata skäl.. och om jag far dit hoppas jag att dom har snö! men jag har inte bestämmt mig än så vi får se.

om en och en hakv timme är det mammas pojkar och efter det paradise hotel. uppdaterar i någon reklampaus.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0