kan jag inte få sovmorgon imorgon?

okej det är såhär eftersom jag går hotell och resturang så har vi "kök" en gång i veckan då vi lagar mat och sånt där. den lektionen pågår från halv nio till ungefär två med en timmes lunch någonstans därimellan.. och därefter har vi matte. eftersom vi säljer våran mat så får man inte vara sjuk när man jobbar i köket (okej ganska logiskt..) och jag har ont i halsen så då kommer inte jag få vara med för jag kan ha någon bakterie som skulle kunna smitta folk via mat. Jag är ganska säker på att det bara är vanligt halsont vid en förkylning men nej  jag får inte vara med. MEN jag har matteprov imorgon och kan inte stanna hemma från skolan.. menar min idi*tiska lärare att jag ska sitta på en stol typ helt själv i fem timmar?

jag ser  verkligen fram emot morgondagen... funderar på att gå dit, förklara vrf jag inte är med i köket-få närvaro men sen åka hem för att åka tillbaka lagom till matteprovet. det beror på om någon annan i klassen kommer missa kökslektionen eller inte. vi får se vad som händer. kan ju ta med datorn imorgon kanske och blogga från skolan om det blir för tråkigt (a)



saknar min bff matilda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0