baconsnuva nästa?

allt detta tjat om svininfluensan och massa som dör och panik att man måste ta den där sprutan! det är typ 4 personer som har dött? de har varit småbarn med dåligt immunförsvar, gravid som också får sämre immunförsvar och såna som redan har någon annan sjukdom. jag tycker det är hemskt för dom som har förlorat någon i svininfluensan men samtidigt gör alla så himla stor grej av det.

nu vill mamma att jag tar sprutan men jag står nog hellre över så man slipper alla biverkningar. bara för att jag skiter i det kommer jag säkert bli smittad jag lovar det blir alltid så.

känner mig lite halvsjuk faktiskt, ont i huvudet och halsen och har inte så mkt aptit kvar.. hmm kanske borde ta sprutan ändå.. äsch vi får se hur jag gör.

min dag:

  • försova mig
  • slänga på mig kläder och skita i frukosten
  • springa till bussen (hinner precis)
  • han som kör bussen till skolan kör som en idiot blir illamående och funderar på att gå av tidigare...
  • matte
  • engelska - film
  • svenska
  • lunch
  • hotell
  • åka hem.

 

ja det var det.. imorgon blir det kinamat med min sötis tror jag :) och nu ska jag fortsätta kolla på grannfejden vi hörs imorgon eller så <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0