måndagkväll

precis som jag trodde gjorde jag inget kul idag, bråkade med mamma och lillasyster åkte till flogsta och träffade alva och martin lite fick något jag behövde haha. när jag skulle hem och väntade på buss 5 såg jag jonna några meter bort och ropade och vinkade till henne men tror inte hon fattade att det var jag riktigt. kom på när jag klev på bussen att det kanske inte var jonna så paniksmsade henne lite och jo det var hon, tur hade varit ganska pinsamt annars haha. sitter och väntar på att beck ska börja, tänkte smsa med robin men han har stängt av sin mobil som vanligt och precis när jag skrev det så satte han visst på den, meen jag är för lat för att radera texten haha.

kmr väl antagligen inte blogga på några dagar eftersom jag ska till siggefora imorgon och på onsdag till robin, vet inte hur länge jag stannar där men iaf. har ju inte fått min dator än så..

aja hinner säkert skriva ett litet inlägg innan jag åker iväg imorgon
/e.d

låten är "min och matildas" valborg08 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0