"hej jag har inget liv"

tror jag skrev ett blogginlägg för kanske tre timmar sen och nu sitter jag här igen utan något intressant att säga den här gången heller.

Är för övrigt sjukt irreterad på mina föräldrar för att dom inte kan låta mig få ta med robin eller någon kompis till grekland! Alla jag känner och jag menar alla jag känner (okej inte jonna gumman<3) ska åka med kompis/pojkvän utomlands och jag känner att: jaha vrf får inte jag det? skulle ju bara vara mycket roligare och mysigare men nej nästan skriker mina kära föräldrar om jag ens nämner det.


men måste väl ändå erkänna att det ska bli otroligt skönt att åka någonstans dit det är varmt och soligt jag ska verkligen ligga och pressa i solen har nog aldrig solat så lite som den här sommaren. den 4 augusti åker jag och blir borta en vecka och sen när jag kommer tillbaka är det bara 7 dagar tills skolan börjar och jag ska ta mina första steg på ekebygymnasien -hotell och resturang tillsammans med jessica bohlin som tur är!

kommer säkert skriva om några timmar igen så hej så länge :)



 


Kommentarer
Postat av: mestwredh.blogg.se

okeej (Y)

härligt , vart nån stans ska ni då?:)

2009-07-19 @ 18:41:30
Postat av: mestwredh.blogg.se

ska du gå hotell & resturang ?:S

jag gick där i typ 2 månader sen hoppade jag av,

världens sämsta skola !

2009-07-19 @ 18:44:06
Postat av: mestwredh.blogg.se

jag ska till kos.



det suger , lärarna är helt cp ,

och favoriserar verkligen eleverna.

det tycker inte jag är så bra iallafall.

men hoppas du tycker det är br då!

2009-07-19 @ 23:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0