vi kör en hissar och dissar också



1. prova nya saker
som man faktiskt tycker är kul!

2. mellandagsrean
ja jag hissar mellandagsrean för jag tycker det är hur bra som helst när de sätter rea på kläderna man vill ha!








1. Torr hy
på vintern är det ju så konstigt väder ute, växlar mellan iskallt och "normalkallt" jag får då ibland torra händer och det är en väldigt äcklig känsla för mig haha. går runt med body butter i väskan då man måste smörja in så fort man varit ute.

2. mellandagsrean
yes, det får bli en diss på mellandagsrean också, då dom säljer kläder som man verkligen inte vill ha, eller när det är köer ut ur affären då är det inte speciellt kul att vara på stan för att försöka få tag på det man vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0