snabbt inlägg

skriver ett lite snabbt inlägg. Hmm igår så slutade det med att jag också satt och spelade, Left for Dead blev det haha. men det var faktiskt ganska kul och inte allt för komplicerat för mig att förstå! Därför blev det rätt sent igår, tror vi slutade vid halv tre?
Vaknade iallafall först av sms från ellen som undrade om  jag ville följa med henne idag när hon skulle pierca naveln, vi hade pratat om att jag skulle följa med för flera veckor sen. Men om man somnar tre och vaknar halv tio somnar man lätt om igen utan att riktigt uppfatta vad det stog i smset man fick, eller så är det iallafall för mig!

Jag och robin vaknar sen vid ett och kollar på film: planet 51 den var ganska rolig faktiskt hehe.
åt frukost och duschade och nu är klockan halv fem ungefär och jag han väl knappt se ljus innan det var mörkt ute igen.

Nu sitter han och spelar igen och jag kollar på bloggar och tittar lite på simpsons.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0