sista dagen på året forts..

tänker inte komma med någon ursäkt till varför jag inte har skrivit, kan lika gärna erkänna att jag glömde bort min lilla blogg, det berodde antagligen på att min pojkvän har varit hemma hos mig och fyllt upp mina dagar så har inte haft en tanke på att blogga men nu sitter han på bussen hem och jag passade på, jag vet att ni har saknat mig :)

nu är det iaf nyår, eller blir det imorgon? haha iaf sista dagen på år 2009. det här året har gått otroligt fort!

Iaf idag ska jag först följa med min familj till Eriksberg för att vara med två andra familjer som vi har firat nyår med sen jag var liten typ. Efter maten ska jag och Matilda (en tjej i samma ålder som mig) dra därifrån, hon ska väl antagligen vara med kompisar. och jag sätter mig på bussen till Alunda för att pussa min älskling på tolvslaget. Det kommer tydligen vara ganska mycket folk där hehe men det är väl trevligt. Osäker på om jag har träffat någon förut men det återstår väl att se!

Funderar på vad jag ska ha på mig! Det blir nog lite kallt med lackleggings, det kommer ändå ligga runt 20 minus ute och det är ju lite lagom mysigt. Så vi får se vad det blir för nyårsoutfit för min del. Nej nu va klockan lite mycket jag måste gå och fixa mig slänger in ett snabbt inlägg om jag hinner så att ni får se hur jag bestämde mig för att se ut!

XOXO


Här är en sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha ja verkligen!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
tror inte jag hade några, isf har jag glömt dom :D

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
 Nepp

5. Vilka länder besökte du?
grekland!

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
pengar haha!

7. Vilken månad från år 2009 kommer du alltid att minnas? januari <3

8. Vad var din största framgång 2009?
det vet jag inte...

9. Största misstaget?
bråk.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk-lite smått- skadad-haha varenda vecka!

11. Bästa köpet?
min datoor (a)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
haha det tar vi inte upp ;)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
fick min robin

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
erik hassles låt, spelas hela tiden, väldigt väldigt trött på den men.. sen hallelujah.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ungefär lika, vissa dagar är bäst, andra inte så bra.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
litat mer på mig själv och andra

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte varit så negativ.

18. Hur tillbringar du julen?
Med lilla släkten hemma hos oss

19. Blev du kär i år?
blev kär redan förra året, men det har hållt i sig <3

20. Favorit program?
desperata hemmafruar :D

21. Bästa boken du läste i år?
twilight böckerna ;)

22. Största musikaliska upptäckten?
hmm ingen aning

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
jadå

25. Något du önskade dig men inte fick?
ja

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
vaknade upp med robin, skola, familj+robin på kvällen<3

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja, men det gör det väl alltid?

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
vette faan :P

29. vad fick dig att må bra?
robin oftast

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
ingen aning?

31. Vem saknade du?
morfar

32. De bästa nya människorna du träffade?
det blir nog några i min nya klass, vissa av er är underbara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0