old enough to know better, to young to care

långsam dag, fast på första lektionen gick brandalarmet så vi slapp halva hehe!
Imorgon är vi iaf lediga wihoo, matte, svenska engelska utgår pga nationella prov, efter det lunch sen data. meeen under datalektionen ska ju jag till min vän Ellens skola och "sitta modell" för henne. så det blir en skön dag. sovmorgon sen bli stylad tihi.

på onsdag slutar vi elva som vanligt, då skulle jag troligen med Jessica hem till hennes mormor och baka pepparkakor en stund, efter det ska jessica klippa sig och sen följer jag nog med henne hem och sover där.
Den här veckan kommer förhoppningsvis gå ganska snabbt. :)

 

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0