dan före dopparedan..

igår var det avslutning i skolan. först hade vi vanliga lektioner av någon märklig anledning. matte och svenska. på matten gjorde vi sudoku och på svenska var jag ledig för jag har gjort allt man behövde göra. klassträff med vår mentor efteråt gjorde bokstavslekar, typ kasta om bokstäverna ulf sikt till lutfisk, och sånt där. jag var bäst och vann en biobiljett hehe (a) sen var det ut och grilla korv -nej vadå dagis?- slutade iaf vid halv tolv så då blev det ner på stan med jessica, jesper, filip och några andra :) runt halv fem åkte jag och jessica hem till henne. hade tänkt sova där men mormor kom hit ifrån umeå igårkväll så var tvungen att åka hem aja..

idag åkte jag till R ett par timmar, hans låtsasbrorsa fyllde 19. (låter som en påhittad kompis "låtsasbrorsa" men vad säger man då? extra eller plast? haha allt låter fel men ni fattar nog) det blev film och sånt sen åkte jag hem och har precis klätt granen och nu sitter jag och kollar på Love Actually.

imorgon är det då julafton, men det känns inte så. har verkligen ingen julkänsla.. kanske kommer under natten, kanske..





XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0