20 minuter kvar!

åkte från Eriksberg runt kvart i nio, kom till Alunda strax före tio. Och nu sitter jag här och väntar på det nya året. Min pojkvän spelar, som vanligt men kom igen det är nyår (som jag har så fin umedialekt på när jag säger) så jag tycker han kan sluta med det (a)

Såg på facebook att alva var i Alunda hon också på en fest hos gustis, som spelade i samma innebandylag som Robin. Iaf vi drog och mötte upp dom en snabbis, gustis dyngrak haha! Verkar dock som att det har spårat lite hos dom nu. Hoppas på mer detaljer från alva men tänker inte dela med mig av dom tyvär hihi.

Okej en kvart kvar nu, dags att klä på sig, robins mamma kom nyss in och sa att "det är ju 16 pers som ska ut samtidigt så ni får väl skynda er lite"

Haha men gott nytt år alla!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0