nio månader!

ja, idag firar jag och min pojkvän nio månader tillsammans, mitt längsta och seriösaste förhållande, grattis till oss!
skolan idag var långsam ganska tråkiga lektioner bara hotel som var kul. men som jackie säger: tacka fan för pizzerian och cancerpinnarna!:D

aa sen på livsmedelskunskapen satt timmy och ritade på min arm, tack så mycket det blev jättefint.. verkligen.. :)
så nu fick han vara med lite också, för han har tjatat på att han ska få stå med mohaha.

sen efter skolan följde jag med robin när han klippte sig, det blev fint älskling<3

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj där har du räknat fel, jag och jonas blev ju tlsm fyra dagar innan er och vi ska fira 8 månader nu den 13 (på söndag).

2009-09-10 @ 17:15:53
Postat av: ella

hehe jo jag vet, det var faktiskt robin som sa nio månader så jag skyller på hnm ^^

fast vi räknar ju lite olika ändå så vi ligger typ före er nu, men när det blir ett år ska vi räkna som er haha :)

2009-09-15 @ 20:33:46
URL: http://elladahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0