måndag 3 augusti

thuns med mamma snart, kanske hittar något jag vill ha inför imorgon när jag åker. senare ikväll blir det stadsparken med robin, lite grillad kyckling och vattenpipa det blir nog bra. även om vi har bråkat lite mkt på sista tiden..


imorgon blir det grekland jag vet att jag nog har sagt det i varenda inlägg sen jag började med den här bloggen men det skiter jag i, efter nästa vecka blir det nog inget mer skrivet om det så ni får stå ut lite till ;)

men jag har packat klart det mesta resten får jag ta imorgon bitti för kvällen ska jag som sagt ägna åt robin och sen beck men jag hinner bli klar till imorgon.. tror jag hehe äsch jag går och kollar nu för säkerhets skull att jag har koll på allt, lite lagom kul om man skulle glömma bikinin liksom haha.

ha det bra /E


Kommentarer
Postat av: Tore

;) grekerna skulle iaf tycka det var kul om du glömmde den

2009-08-03 @ 15:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0