asså gud hur svårt kan det va?

jag är nog världens mest otekniska människa, här försöker man fixa till sin blogg men inget vill ju fan fungera?! synd att pojkvännen som annars kan mkt om datorer inte kan bloggar. haha. kan ju fråga hans ex (som går i samma skola som honom... ) om hon kan.. eller kanske inte vill fan inte ha något med bruden att göra!

tror det går någon film på tv ikväll så jag blir väl uppe hela natten så jag inte kmr orka gå till skolan hehe, men jo jag måste d
it slutar ju elva eller något. då drar jag och jackie som sagt ner på stan för att köpa en skinnjacka och tjocka oss på donken det blir skönt!

har äntligen kommit på vad jag ska tatuera, kommer bli så jäkla fint och jag längtar! lägger upp bild på när den är klar.

puuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej!

KAN INTE DU BÖRJA LÄGGA UPP FLERA BILDER?

KRAM

2009-08-28 @ 19:30:55
Postat av: sandra

tatuera tsm :D?

jag har typ också valt nu

2009-08-29 @ 09:58:08
URL: http://sandrarengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0